Jaguar XJ6 Series 2

Classic Jaguar. The XJ6 Series 2

  • Galerii
  • Tehnilised andmed

10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing

Miks küll see 4,2 ei anna endale väärilist jõudu välja?? Küll turtsub, küll paugub kõrgematel pööretel. Kõike on proovitud. Uusi karburaatori düüse. Küll on keeratud segu siia-sinna rikkamaks ja lahjemaks. Tulemus ei ole palju muutunud. GPS baasil äpiga mõõdetud viimane kiirendus 17,7sekudit 0 – 100km/h 🙁

Järsku on mõni silinder liiga “hõre”. KOmpressioonide mõõtmine näitas, et kõik on OK. Üpris ühtlaselt jaotusid surved 9bar juurde. Seega peab süttima, kus ta pääseb.

Tehase andmed pakuvad kiirenduseks 12,6sekundit 0- 100km/h. Üks päev võtsin ette ja alustasin sealt, kus alustatud sai ka alguses – süüde. Digitaalne jagaja on ju eelprogrammeeritud graafikuid täis. Nende proovimisega polegi palju tegelenud.

Seega läks graafik nr. 2. (enne oli nn nr. 0). Tundub, et see aitas kuna mootor käivitus palju erksamalt. Ja erksuse vahe oli märgata. Eks seda tajub rohkem siis kui oled eelneva aja kulgenud 18 sekundi võimsusel.

Uus graafik andis hea lootuse. Lisaks tuli panna paika stroboga süütenurk. Kui järgida tehase nõuet 8 kraadi siis ei tahtnud mootor taas mitte kohe käia. Keerates tunnetuse järgi, sai parimaks 12 kraadi. Jõudlus oli ka selles positsioonis parim. Kõik süütega seoses üle vaadatud ja erinevaid kaarte lisaks proovitud tundus, et nn nr. 2 oligi see parim. Tulemuseks 13,1sekundit 0-100kmh. Väga hea!

Valitud graafik lõpetab maksimaalselt süüte pööramise 3000p juures. Tundub, et nii madalapöördeline mootor tahabki kasutada rohkem madalat momenti ja mitte viimastel pööretel räusata.

Post navigation

28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud” → ← 12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”

Recent Posts

29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine

See kord tuli auto all ennast ringi keerata ja heita pilk tagumisele otsale. Kus need pidurid on – ratta ära võtmisega pole siin midagi teha. Kõik on teadupärast põhja all. […]

More Info

28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”

Tänase seisuga legendaarne roolilatt uuesti remonditud ja taas kõhu alla tagasi keeratud. Viga ilmnes juba eelmisel suvel kui latile esimene renoveerimine tehti. Kuu aega sõitu ja sama [...]

More Info

12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”

Valades viimast liitrikest jahutusvedeliku mootorisse sai ilmsiks fakt – radiaator lekib. Kuskilt ülevalt vähemalt kindlasti. Saab tõdeda, et seda ei oleks nüüd küll vaja olnud. MIs seal [...]

More Info

10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Kaua oodatud keevitustöö sai tänaseks lõpuks valmis. Tulemus tundus korralik. Minu teha jäi kruntimine ja roostekaitse. Muiduga olid näpud ammu oodanud mõne Jaguari kütusepaagi mutri keeramist. [...]

More Info

Rubriigid

  • antenn
  • enne taastamist
  • esisilla šarniirid
  • gaasihoovastik
  • jahutusvedelik
  • karburaator
  • karburaatorite puhastamine
  • kaugtuled
  • kickdown cable
  • kiirendus
  • kojameeste relee
  • kõlarid
  • koonusfiltrid
  • kütuse pump ja reaktiivvardad
  • kütusepaagi puhastamine
  • kütusetaseme andur
  • mootor
  • mootori käivitamine
  • pidurid
  • pildid
  • põhjaalune
  • radiaator
  • rattad
  • roolilatt
  • signaali pasun
  • sisu puhastamine
  • summuti
  • süüde
  • tagasild
  • TÜV
  • Uncategorized
  • uued esituled
  • visco sidur

Otsi

Värsked postitused

  • 29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine
  • 28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”
  • 10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing
  • 12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”
  • 10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Värsked kommentaarid

  • Hello World! https://4ri61w.com?hs=1468b065f7ad288281e035c1764c31bf&, 16.10.2020
  • https://www.affiliateprograms-review.com, 17.10.2020
  • https://gambling-affiliate24.com, 17.10.2020
  • Hello World! https://7kna5v.com?hs=1468b065f7ad288281e035c1764c31bf&, 16.10.2020
  • Mark, 16.10.2020

Sildid

20w50 aku andur bensiini paak comma esimene sõit esisilla šarniirid gaasihoovastik gaasipedaal istmete parandamine jahutusvedeliku voolikud karburaator karter keevitamine kere klapikamber kojamehed konditsioneeri voolikud koonusfilter kuumaõhu kanal kütuse paagi leke kütusepaak mootori õli mootor töötab naha hooldus nahkistmed piduri peasilinder piduri sadul radiaator rattad rattamutrid registrinumber rehvid remontkomplekt roolilati sisendvõlli tihend roolilatt speedster summuti support tagasild tagasilla õli toyo vaakumi voolikud õli õlivahetus
veebruar 2023
E T K N R L P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« jaan.    

Arhiiv

  • jaanuar 2023
  • september 2022
  • märts 2022
  • jaanuar 2022
  • detsember 2021
  • november 2021
  • september 2021
  • juuli 2021
  • aprill 2021
  • märts 2021
  • veebruar 2021
  • jaanuar 2021
  • detsember 2020
Powered by WordPress | teemacats456