Jaguar XJ6 Series 2

Classic Jaguar. The XJ6 Series 2

  • Galerii
  • Tehnilised andmed

18.04.2021

“Karpad timmi”. Kindel on et kuulmise järgi kütuse segu kahe paralleelkarburaatori puhul täitsa õigeks ei saa. Kui tegemist on aga äärmuslike häältega, mis kõrva riivavad siis on ilmselt ikka midagi valesti. Nimelt nüüd, kui juba mõned sajad kilomeetrid ära rullitud on märgata, et külmalt paugub mootor sisselaskesse. See ei ole võibolla veel suur diil, sest hetkel puudub nn käivituskarpa, mis segu rikkama peaks hoidma. Samas kui mootor juba soe siis maanteel järsema gaasi puhul käigu alla vahetades käib ikka sisselaskes pauk. Viitab, et segu siiski liiga lahja ka kõrgetel pööretel (~3500p).

Enne segu reguleerimist sai proovida ka süütenurga reguleerimist, mis mõneti juba muutis mootori käitumist erksamaks kuni 24 kraadi 3000pöördel pealt, kuni 32kraadi 3900pöördel peale – mitte aga piisav, et rahule jääda. Selle pärast tuligi edasi liikuda karburaatorite poole.

Kahju oli hata Hannese timmitud segu ise üle timmima, kuid ilmselt sai segu heitgaaside järgi paika ikka liiga madalate pöörete juures.

Nii siis nüüd on segukruvide algasendid markeeritud ja sellest punktist mõlemaid kruve veerand pöörde võrra peale keeratud. Peale seda on paukumine kadunud ja kiirenduse mõõtmise tulemusena on saavutatud ka ajaline võit kuni 1sekund.

Kohale jõudis samuti käigukasti filter ja karteri tihend. Kaua oodatud kaunike saabus nagu ikka Inglismaalt. Õlivahetuseni on veel vaja tiba oodata.

Post navigation

19.04.2021 → ← 07.04.2021

Related Posts

20.10.2021

Karburaatorid. Carb rebuild kit on juba pikka aega karbina riiulis logelenud. Nüüd on aeg see lahti teha. Karburaatorid tuli enne puhastada ja lahti monteerida. Nõgi oli palju. Vanad tüüsid olid […]

19.04.2021

“Natuke blingi”. 3d prinditud adapterid karburaatorite koonusfiltrite kinnitamiseks tegid siiani oma tööd hästi aga alumiiniumi kõrvale särav CNC toode sobib 5+. On ka tema temperatuuritaluvus suurem. Kooslus on nüüd terviklik.

02.03.2021

Peenhäälestus. Tänaseks oli aeg Speedsteri juurde. Mõõdeti vaakumit ja kontrolliti sädet. Kaks karburaatorit sünkroonis võrdväärselt tööle samiseks tuleb alustuseks mõõta vähemalt heitgaase. Nii keerati tühikäigu pöörded tiba madalamaks ja kütuse […]

24.10.2020

Karburaator-karbuss. Kolm päeva puhastamist ja nühkimist. Demonteeritud karburaatorid olid väga korrodeerunud ja paljud kanalid ummistunud. Mitu korda puhastatud ja poleeritud oli tulemus juba viisakam. Üks karburaatori ujukiruumi põhi sai kannatada […]

Recent Posts

21.03.2023

“Lagi tuleb kaela” JÄLLE. Rahulikematel hetkedel on inimestel aega ka üles vaadata, mitte alatasa alla. Vaadatud on siin küll nii auto alla kui kapoti alla. Lae seisukorda [...]

More Info

29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine

See kord tuli auto all ennast ringi keerata ja heita pilk tagumisele otsale. Kus need pidurid on – ratta ära võtmisega pole siin midagi teha. Kõik on teadupärast põhja all. […]

More Info

28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”

Tänase seisuga legendaarne roolilatt uuesti remonditud ja taas kõhu alla tagasi keeratud. Viga ilmnes juba eelmisel suvel kui latile esimene renoveerimine tehti. Kuu aega sõitu ja sama [...]

More Info

10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing

Miks küll see 4,2 ei anna endale väärilist jõudu välja?? Küll turtsub, küll paugub kõrgematel pööretel. Kõike on proovitud. Uusi karburaatori düüse. Küll on keeratud segu siia-sinna rikkamaks ja [...]

More Info

Rubriigid

  • antenn
  • enne taastamist
  • esisilla šarniirid
  • gaasihoovastik
  • jahutusvedelik
  • karburaator
  • karburaatorite puhastamine
  • kaugtuled
  • kickdown cable
  • kiirendus
  • kojameeste relee
  • kõlarid
  • koonusfiltrid
  • kütuse pump ja reaktiivvardad
  • kütusepaagi puhastamine
  • kütusetaseme andur
  • mootor
  • mootori käivitamine
  • pidurid
  • pildid
  • põhjaalune
  • radiaator
  • rattad
  • roolilatt
  • signaali pasun
  • sisu puhastamine
  • summuti
  • süüde
  • tagasild
  • TÜV
  • Uncategorized
  • uued esituled
  • visco sidur

Otsi

Värsked postitused

  • 21.03.2023
  • 29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine
  • 28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”
  • 10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing
  • 12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”

Värsked kommentaarid

  • LegacyofDead-spin.com, 16.10.2020
  • www.Aviator-slotgame.com, 16.10.2020
  • LightningRoulette-slot.com, 16.10.2020
  • Hello World! https://apel.top/go/gu4winrshe5dgoju?hs=1468b065f7ad288281e035c1764c31bf&, 16.10.2020
  • Hello World! https://apel.top/go/gu4winrshe5dgoju?hs=7a11f08530b63adb9af9be329025f862&, 17.10.2020

Sildid

20w50 aku andur bensiini paak comma esimene sõit esisilla šarniirid gaasihoovastik gaasipedaal istmete parandamine jahutusvedeliku voolikud karburaator karter keevitamine kere klapikamber kojamehed konditsioneeri voolikud koonusfilter kuumaõhu kanal kütuse paagi leke kütusepaak mootori õli mootor töötab naha hooldus nahkistmed piduri peasilinder piduri sadul radiaator rattad rattamutrid registrinumber rehvid remontkomplekt roolilati sisendvõlli tihend roolilatt speedster summuti support tagasild tagasilla õli toyo vaakumi voolikud õli õlivahetus
märts 2023
E T K N R L P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« jaan.    

Arhiiv

  • märts 2023
  • jaanuar 2023
  • september 2022
  • märts 2022
  • jaanuar 2022
  • detsember 2021
  • november 2021
  • september 2021
  • juuli 2021
  • aprill 2021
  • märts 2021
  • veebruar 2021
  • jaanuar 2021
  • detsember 2020
Powered by WordPress | teemacats456