Jaguar XJ6 Series 2

Classic Jaguar. The XJ6 Series 2

  • Galerii
  • Tehnilised andmed

13.11.2021

“Karterist õli tilgub sirinal”. Tõsi. Leke oli karteri põhjas kuskil. See vajab parandamist.

Nii siis karter maha. Kirjutada aga lihtsam kui teha. Karteri eemaldamiseks tuleb eemaldada esisild. Kuna mootor tuleb silla küljest lahti võtta siis peab välja mõtlema ka võimaluse mootori riputamiseks selleks ajaks. Kodustest vahenditest tuli täiesti töötav mootori kraana kokku.

Esisild on Jaguaril õnneks nii ehitatud, et lastes lahti roolisamba kardaani ja kaks salongipoolset polti esisilla talal, vajub kogu esisild ette alla. Peaasi, et auto oleks piisavalt kõrgele juba algselt tõstetud.

Nii siis. Käes. Nõgine. Lisatud juba eelnevalt pasta-metalli. Vanad lappimised õrnalt ära toksutud, selgus et karterit oli juba eelnevalt keevitatud 😮 . Aga ilmselt viletsasti ja selle vea parandamiseks pandi siis pastat, mis ilmselgelt ei aidanud. Kuna keevis on näha siis on ka lekke koha otsimine üpris lihtne. Teadma-mehed alumiiniumi keevitusega aitavad selle parandada.

Seni saab tegeleda järgnevatega..

Aga oh häda. Käigukasti karter on õline. Enne õlivahetust ei olnud ma seda täheldanud. Lähemalt uurides selgus et õlimõõte varda sisendi juurest oli karteri kaant lapitud taas metalli pastaga 🙁 Sealt lekib nüüd õli ja kevadel on nüüd kas sõit taas Hõbenoolde või õnnestub ka ise. Karter tuleb aga parandada. Kuna siin on tegemist plekist karteri kaanega. Tegemist on mootori karteri kõrval üpris sileda plekitükikesega. Järsku on parandamine ka lihtsam, kui uut saada ei ole.

Post navigation

20.10.2021 → ← 07.11.2021 Talveine renoveerimishooaeg 2.0

Related Posts

10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Kaua oodatud keevitustöö sai tänaseks lõpuks valmis. Tulemus tundus korralik. Minu teha jäi kruntimine ja roostekaitse. Muiduga olid näpud ammu oodanud mõne Jaguari kütusepaagi mutri keeramist. Hakkasin kohe peale 🙂 […]

13.12.2021

Paljud asjad pooleli. Konkreetset vahekokkuvõtet on keerukas teha – paljud tööd on hetkel pooleli. Natuke ebamugav olukord. Aga midag ikka saab öelda. Generaator käis vahepeal kontrollis. Pinge kõikus ja töösoojana […]

07.11.2021 Talveine renoveerimishooaeg 2.0

Ja nagu ikka iga põhjalik töö algab Jaguari puhul kapoti eemaldamisega. Selle võib julgelt mitmeks kuuks eest ära viia. Siit edasi pukkidele ja stardivalmis. Plaaneeritud töid on palju. Võib juhtuda, […]

02.11.2021 Suvehooaja lõpp – viimane sõit

Eelmise talve tulemust on nauditud, kuis sai. Läheb kirja viimane käivitus ja viimane sõit. Meenutuseks salvestus, kuidas töötas mootor aastal 2021.

Recent Posts

12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”

Valades viimast liitrikest jahutusvedeliku mootorisse sai ilmsiks fakt – radiaator lekib. Kuskilt ülevalt vähemalt kindlasti. Saab tõdeda, et seda ei oleks nüüd küll vaja olnud. MIs seal [...]

More Info

10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Kaua oodatud keevitustöö sai tänaseks lõpuks valmis. Tulemus tundus korralik. Minu teha jäi kruntimine ja roostekaitse. Muiduga olid näpud ammu oodanud mõne Jaguari kütusepaagi mutri keeramist. [...]

More Info

24.02.2022 “Parempoolne kütusepaak”

Pidulikul lipupäeval sai küljest lõpuks ka parempoolne kütusepaak. Aega läks vahelduva eduga oma nädal. Lihtsalt niivõrd “nigla” töö, mida järjest ei kannatanud ette võtta 😀 Esmalt [...]

More Info

26.01.2022 “Roolilatt ja muud vidinad”

Saabus kena pakike Saksamaalt, kus nii mõnigi hea vidin Jaguarile sees. Nõnedki jupid olin ammu unustanud. Nüüd oli karbi avamisel täitsa põnev avastamiserõõm. Roolilati paigaldamisel jäi hinge [...]

More Info

Rubriigid

  • antenn
  • enne taastamist
  • esisilla šarniirid
  • gaasihoovastik
  • jahutusvedelik
  • karburaator
  • karburaatorite puhastamine
  • kaugtuled
  • kickdown cable
  • kojameeste relee
  • kõlarid
  • koonusfiltrid
  • kütuse pump ja reaktiivvardad
  • kütusepaagi puhastamine
  • kütusetaseme andur
  • mootor
  • mootori käivitamine
  • pidurid
  • pildid
  • põhjaalune
  • radiaator
  • rattad
  • roolilatt
  • signaali pasun
  • sisu puhastamine
  • summuti
  • tagasild
  • TÜV
  • Uncategorized
  • uued esituled
  • visco sidur

Otsi

Värsked postitused

  • 12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”
  • 10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”
  • 24.02.2022 “Parempoolne kütusepaak”
  • 26.01.2022 “Roolilatt ja muud vidinad”
  • 22.01.2022 “Pidurid ja paak”

Värsked kommentaarid

    Sildid

    20w50 aku andur bensiini paak comma esimene sõit esisilla šarniirid gaasihoovastik gaasipedaal istmete parandamine jahutusvedeliku voolikud karburaator karter keevitamine kere klapikamber kojamehed konditsioneeri voolikud koonusfilter kuumaõhu kanal kütuse paagi leke kütusepaak mootori õli mootor töötab naha hooldus nahkistmed piduri peasilinder piduri sadul radiaator rattad rattamutrid registrinumber rehvid remontkomplekt roolilati sisendvõlli tihend speedster summuti support süüte järjestus tagasild tagasilla õli toyo vaakumi voolikud õli õlivahetus
    august 2022
    E T K N R L P
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
    « märts    

    Arhiiv

    • märts 2022
    • jaanuar 2022
    • detsember 2021
    • november 2021
    • september 2021
    • juuli 2021
    • aprill 2021
    • märts 2021
    • veebruar 2021
    • jaanuar 2021
    • detsember 2020
    Powered by WordPress | teemacats456